Hieronder vind je de honden die onderdeel uitmaken van de finale. Uiteraard staan de viervoeters in willekeurige volgorde.
| Foto |
Naam / Omschrijving |
Stemcode |
| |
|
|
 |
Oscar Fan 't Tjongerhiem
uit doetinchem Oscar is een erg enthousiaste en erg aanhankeljke hond. hij is graag onder de mensen. Heeft zijn eig... |
809 |
| | | |
 |
Gizmo de Bruin
uit Twijzelerheide Gizmo is al erg populair hier in de omgeving iedereen vind haar de liefste en de mooiste, wat zo ook... |
534 |
| | | |
 |
Yuttah
uit Almere Yuttah is een speciale hond, Ze denkt soms dat ze een muis is daarom piept ze altijd zo. Yuttah is l... |
787 |
| | | |
 |
Lexi
uit Den Haag Lexi is de leukste hond van Nederland, omdat ze actief, gezellig, mutserig, druk, speels, lui, versc... |
893 |
| | | |
 |
Floor
uit Pijnacker Floor is echt de meest leuke en slimme hond die ik ken! Ze kan vele leuke truckjes, zoals "hi five" ... |
839 |
| | | |
 |
Davey
uit Zwolle Davey is een vrolijke lieve hond die me aan het lachen maakt. Hij maakt gekke geluiden, heeft een m... |
1030 |
| | | |
 |
jabba de best
uit purmerend omdat ze van die leuke oren heeft die kunnen staan maar ook hangen.... |
666 |
| | | |
 |
Mack Strijder
uit Amersfoort Mack heeft in zijn 3 jaren vanaf dat hij geboren is al verscheidene operaties achter de rug, drie we... |
432 |
| | | |
 |
Diamond Scholten
uit Hengelo Diamond is leuk:
Zij heeft een aandoenlijke kop met zwarte kraaloogjes.
Dit zeggen wij niet alleen... |
706 |
| | | |
 |
Danger van de Laak
uit Tilburg Danger is een lieve en vrolijke hond. Hij houdt ontzettend van knuffelen en vind het leuk om vriendj... |
338 |
| | | |
 |
Flame
uit Alteveer Flame is een komiek in haar witte jas..Met haar meeega orenkomt ze grappig over, maar heel vertedere... |
667 |
| | | |
 |
Kayla Jansen
uit wageningen Kayla is zo gek als een deur! ze ligt op de picknick tafel en zit in de vensterbank. Ook is ze erg ... |
1026 |
| | | |
 |
Ollie moorman
uit klazienaveen omdat ze zo'n onschuldige blik heeft en in werkelijkheid heel ondeugend is... |
556 |
| | | |
 |
Sara
uit Bennebroek Ondanks haar mishandelde verleden is ze nu opgebloeid tot een lieve, gehoorzame, leergierige, eigenw... |
444 |
| | | |
 |
Amai Fatinat Al Sjark
uit Kortgene Het IS de leukste hond van Nederland. Je kan toch niet om deze stoere surfhond heen! Ze is lief, vro... |
841 |
| | | |
 |
Uxmal The Lovely White Shepherd
uit Coevorden Uxmal is de leukste omdat: ze heel lief is en ook heel ondeugend kan zijn, als bijnaam heeft ze gekr... |
461 |
| | | |
 |
Tess
uit Woerden Tess is een ondeugende meid die gek is op knuffelen met iedereen die ze maar tegen komt. Ze is een l... |
656 |
| | | |
 |
Ross
uit haren Ross is zeker de leukste hond.Want hij is een echte clown, lieverd.. gewoon de leukste! Een hond met... |
535 |
| | | |
 |
Amigo van Osenbruggen
uit Haarlem Amigo, is voor mij al de leukste hond van nederland, maar het maakt hem nog het leukste en specialst... |
555 |
| | | |
 |
Dejay evers
uit Deventer mijn hond is de leukste omdat hij heel lief en onschuldig van zich af kan kijken en omdat hij er gew... |
1063 |
| | | |
 |
Jodan
uit Eindhoven Jodan heeft alles wat een leuk hondje moet hebben!
Een vrolijk karakter, een grappig uiterlijk, is... |
303 |
| | | |
 |
Sandeau Silver Sultan
uit Zevenaar Sandeau wordt dit jaar 10! En heeft al veel tegenslagen gehad in zijn leventje. Hij is nog altijd su... |
341 |
| | | |
 |
Willem
uit VlijmEN Onze Willem is een scheet van n hond, maar ook echt een lompe, maffe hond. Hij kijkt nergens naar, i... |
545 |
| | | |
 |
Murdock van Dulken
uit Wijdenes Hij is de leukste hond van Nederland 2006 En hij is er nog steeds en is al bijna 14 jaartjes jong. E... |
886 |
| | | |
 |
Jake Verbeek
uit utrecht Jake is de leukste hond van nederland omdat hij erg sociaal en lief is voor mens en dier en iedereen... |
636 |
| | | |
 |
Chenno Paas
uit Brunssum omdat hij een unieke mix is en iedereen verbaasd staat te kijken als ik vertel dat zijn moeder een d... |
888 |
| | | |
 |
Joy
uit Hengelo Omdat ze erg mini is en zich toch helemaal ontpopt als hulphond. Zo haalt ze de post, de was uit de ... |
861 |
| | | |
 |
Mellow Minnema
uit Kampen Mellow is een lot uit de loterij. Het is een zeer gemakkelijke hond, hij is altijd vrolijk en is sup... |
620 |
| | | |
 |
Riggy van de Green Limetree
uit Rijswijk Dit altijd vrolijke allemansvriendje heeft overal waar ik met hem kom sjans, hij is een echte charme... |
496 |
| | | |
 |
Enzo
uit Eindhoven Enzo is klein, heel eigenwijs, knuffelig en stoer.
Hij gaat voor niemand uit de weg!
Sinds wij hem... |
884 |
| | | |
 |
Lara
uit Gendt Lara is nu 2 maanden bij ons. Haar vorige baasje heeft afstand vaan haar gedaan ivm allergie. Lara i... |
961 |
| | | |
 |
sheena roosemalen
uit pijnacker ze kan heel goed met mensen om gaat en ze help vrouwtje met de ziektebeeld,ze kan heel goed zwemmen,... |
494 |
| | | |
 |
Chicka Tan
uit Zwijndrecht Mijn hond is de leukste hond van NL. omdat ze altijd voor me klaar staat, altijd eigenwijs is en toc... |
1065 |
| | | |
 |
Missy van Titipec
uit Heiloo Omdat ze de liefste en ontroerendste oogjes van de hele wereld heeft, als ze me aankijkt, dan raakt ... |
903 |
| | | |
 |
igor
uit deventer voor mij is igor de leukste en vooral de liefste hond omdat die er altijd voor me is.. als ik ziek b... |
857 |
| | | |
 |
Noa van het Goor
uit Genemuiden Noa is een super lieve hond, die graag van spelen houdt.Ze speelt ook graag met andere honden. Ook w... |
600 |
| | | |
 |
dodge schellekens
uit veldhoven Onze Dodge vergeet meestal dat ie in een al heel groot lijf zit (ruim 60 kilo). Zijn grote favoriete... |
834 |
| | | |
 |
Funky
uit Rijswijk ZH De foto spreekt voor zich. Ook houd Funky van mensenoren om lekker aan te knabbelen.... |
670 |
| | | |
 |
Bob
uit Alphen aan den Rijn Een basset hound die cum laude slaagt voor de puppycursus, dat zegt toch genoeg?verder is hij slim,s... |
762 |
| | | |
 |
Senna de Zeeuw
uit Axel Senna is zo'n schat, ze voelt heel goed mijn gemoedsstemming aan.En als ik dan verdrietig ben, srpin... |
627 |
| | | |