| Foto |
Naam / Omschrijving |
Stemcode |
| |
|
|
 | adel winda the fifth element uit enschede winda is voor een boxer gewoon een echte goedzak die soms haar gekke 5 minuten heeft en dan gewoon e... | 320 |
| | | |
 | adje van schalkwijk uit amersfoort Adje is een kruising tussen een super lieve hond en een beetje gek mens,hihi.
Maar vooral een super... | 789 |
| | | |
 | Adri Van Dalfsen uit Fluitenberg Omdat onze Noa zeer mensgericht is, soms zelfs menselijke trekjes heeft.Heeft geen zin aan lopen aan... | 421 |
| | | |
 | aick vd eldenseveld uit gennep hij is wel ontdeugend, maar ook ontzettend lief!... | 449 |
| | | |
 | Aiden Van Molinohof uit Stadskanaal Hij is de leukste omdat het een topper is!! Altijd lief, schattig en entousiast. En ook brutaal af e... | 975 |
| | | |
 | Aikan van het Brockerhofke uit Delft Aikan is mijn maatje.
Hij is gigantisch trouw,ondeugend,vol humor en vrolijk.Wij reizen samen met h... | 930 |
| | | |
 | Aiko uit Hellevoetsluis het is de mooiste liefste en slimste poolhond aller tijden. en mijn beste vriend.... | 637 |
| | | |
 | akira uit Winschoten Akira is de leukste en liefste hond van Nederland omdat er maar 1 zo'n schatje is ... | 546 |
| | | |
 | akira graafalnd uit brielle gewoon om dat ze zo heerlijk kan kroelen en stoeien en af en toe oost indische doof is hahaha
al me... | 1037 |
| | | |
 | Albano Kiani Del Montagna Oro uit Oudenbosch Dit is een super lieve hond.
Kan heel goed luisteren.
Houdt van spelen en rennen en zwemmen.
En i... | 358 |
| | | |
29 honden gevonden | 1 - 10 getoond
volgende >>
|
| |